Fandom

Czech Star Wars Wiki

Dark Empire II 6: Hand of Darkness

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]

Dark Empire II 6: Hand of Darkness je 6. díl komiksové série Dark Empire II.

ÚvodEditovat

Když váleční droidi Viper Automadon Landa Calrissiana zaútočily na Císařovu citadelu na Byssu, setkali se s armádou monster, nepřekonatelných v ničení.

Váleční droidi nebyli císařovým monstrům temné strany soupeřem a útok rebelů byl zatlačen zpět.

Ale Salla Zend a Shug Ninx, spolu se skupinou pašeráků, vyrazili na pomoc rebelům. Pašeráci s narychlo vyzbrojenými frachťáky zadrželi bestie dostatečně dlouho, než se Landovy posádky vyškrábaly na palubu.

Luke Skywalker, Kam Solusar a mladí rytíři Jedi Jem a Rayf Ysanna cestují přes galaxii k velitelské základně Aliance na pátém měsíci planety Da Soocha.

Když se Lukova loď Jedi Explorer vynoří z hyperprostoru, objeví se poblíž torpédo, vystřelené rychlostí světla z císařovy nové zbraně Galaxy Gun, mířící přímo k základně Pinnacle.

Luke odhadl cíl torpéda a pokusil se ho sestřelit - ale štíty torpéda vydržely a torpédo zasáhlo povstalecký měsíc, s výbuchem tříštícím celou planetu.

Na jiném místě přilétá Millennium Falcon, opravený prastarou ganathanskou technologií, k malému sídlu na exotickém Novém Alderaanu. Tam byly před slídivými zraky císaře ukryty Hanovy a Leiiny dvojčata, Jacen a Jaina.

DějEditovat

Skupina Jediů přináší na Nový Alderaan zprávu o zničení základny Pinnacle. Impérium zajalo zásobovacího důstojníka Ntthana, který po mučení v bývalé Vaderově pevnosti Bast Castle prozradil polohu Nového Alderaanu.

Císař vysílá sedm svých temných válečníků, aby mu přivedli Solovy děti a Skywalkera. Jejich noční pokus o krádež dětí je odhalen a odražen, při souboji temných válečníků a Jediů zemřou Krdys Mordi, Tedryn-Sha a Kvag Gthull a Jem.

Temní povolají na pomoct jednotku AT-AT, která začne devastovat základnu. Naštěstí přiletí na pomoc Millennium Falcon a pašerácké lodě z Byssu, evakuují přeživší a odvezou na starý kosmoport Nespis VIII, kam se uchýlilo vedení Aliance. Leie se zde narodí třetí dítě, Anakin Solo.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Události

  • operaceShadow Hand
    • druhá bitva o Nový Alderaan

Inteligentní druhy

Technika

Zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

sága Dark Empire
Dark Empire: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Dark Empire II: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Empire's End: 1 · 2

V síti Wikia

Náhodná Wiki