Fandom

Czech Star Wars Wiki

Darsha Assant

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

„Vždy jsem tě učil, abys věřila svým pocitům, protože to je nejjistější cesta k poznání sebe a Síly.“
mistr Jedi Anoon Bondara Darshe

Životopis Editovat

Darsha Assant byla mistrem Annonem Bondarou nalezena na Alderaan, kde žila jako sirotek. Ten ji odvedl k tréninku do Chrámu Jedi na Coruscantu, kde se nakonec stala jeho padawankou. Mimo jiné byla také vyučována Qui-Gon Jinnem. Darsha byla silná v Síle a jednou v souboji se světelným mečem porazila i Obi-Wana Kenobiho.

Později, krátce před Invazí na Naboo, dostala Darsha od rady závěrečný úkol proudělení titulu rytíř Jedi – přivést Fondoriánského informátora Ooltha z Coruscantského podsvětí. Při zkoušce se dostala do konfliktu s jedním z Coruscantských gangů a při úniku ztratila Ooltha. V naději, že se ho podaří najít, se tam Darsha vrací s Mistrem Bondarou. Zjistí však, že Oolth zemřel.

Při návratu do chrámu byli svědky snahy Sithského lorda Darth Maula zabít Lorna Pavana a I-5YQ. Bondara obětoval svůj život, aby poskytl Darshe, Lornovi a I-5YQ čas. Těm se podařilo uniknout do hlubin Coruscantu.

Maul je i přes různá nebezpečí podměstí v podobě Cthonů a Taozin a pronásledoval, až jim nakonec zkřížil cestu. Darshe se podařilo na chvíli odvést Sithovu pozornost od Lorna a I-Pět, kteří se mezitím zmrazili do karbonitu. Během bitvy se Darshe podařilo najít tak veliké spojení se Silou, jako nikdy předtím. Pochopila podstatu Síly a díky tomu dokázala proti Maulovi bojovat i přes jeho mnohem větší schopnosti. Podařilo se ji způsobit smrtonosnou explozi, kterou zpečetila svůj život. Ovšem už se nikdy nedozví, že se Maulovi, díky jeho dobrému výcviku, podařilo před tím peklem o vlásek uniknout.

Zmínky Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki