Fandom

Czech Star Wars Wiki

Darth Andeddu

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Staré republiky.Obsah tohoto článku spadá do období vzestupu Impéria.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.
[+/-] [zdroj]

Darth Andeddu byl temný Lord ze sithu z neznámé doby, ve které vytvořil holokron z jeho znalostí . Zatímco holocron byl pohřben uvnitř jeho falešné hrobky na Korribanu, jeho tělo bylo zahrabané do jeho osobní pevnosti na Prakithu.

ŽivotEditovat

Darth Andeddu se narodil v hlubokém jádru na světě Prakith. Ačkoli jak Prakithiani objevili sithské učení je neznámé, on posléze po jeho objevení pokračoval a vzal si jméno Darth Andeddu a stal se silným sithským Lordem.

Podfukářské úmrtíEditovat

Podle legendy po Andedduově úmrtí jeho duch užíval sílu pro oživování jeho mrtvoly dokonce i po začátku rozkladu. Ačkoli on zůstal na živu i po jeho mrtvém těle, Andeddu se obával jeho nepřátel, kteří se snažili dostat na jeho domovskou planetu pro zisk znalostí z jeho holokronu, a že budou čekat až se znovu probudí.

Období kliduEditovat

Ztráty v letopisech historie po staletí, Darth Andedduův holocron byl posléze obnovený tajně jedi Mistrem Quinlanem Vosem v 20 BBY v příkazu od jeho Mistra, bývalého jediho Hrabě Dooku. Dooku, nyní Darth Tyranus vytáhl znalosti uložené uvnitř holocronu a demontoval artefakt a později odstranil Andedduův krystal ze světelného meče a dal ho Vosovi.

Období Kraytova impériaEditovat

Odmítnutí Darth KraytaEditovat

Roku 137 PBY aktivoval vůdce nového sithského řádu Darth Krayt Andedduův holocron, spolu s holocrony Darth Nihiluse a Darth Banea v hrobce na Korribanu. Žádal, aby mu zjevili svá tajemství a učili ho. Avšak všichni strážci holokronů, duchové dávných Sithů, císaři odmítli pomoc a vyjádřili opovržení nad kacířským Řádem jednoho Sitha, který nedodržuje dávné pravidlo dvou Sithů. Naopak využili jeho strach, že yuuzhanvongské brnění, které měl implantováno, oslabuje jeho tělo a pomocí Síly zesílili zhoubný vliv implantátů.

Souboj s Darth WyyrlokemEditovat

O Darth Krayta, stravovaného vlastním brněním, se staral jeho nejvěrnější rádce Darth Wyyrlok III. Návod na léčbu neúspěšně hledal ve starých sithských svitcích a grimoárech. Proto se vydal na planetu Prakith v Hlubokému jádru, aby pátral po Andedduových znalostech v jeho vlastní hrobce.

Po vstupu do Andedduovy pevnosti se musel Wyyrlok nejdříve vypořádal se sithským kultem Malevolence, který považoval Andeddua za svého boha a chránil jeho hrobku. Wyyrlok všechny příslušníky pobil, kromě jednoho jménem Gerlun, kterého použil jako průvodce pevností.

Wyyrlok Andeddu.jpg

Wyyrlok u Andedduova sarkofágu

Spolu s pomocí Andedduova holokronu pronikli do hrobky a uvnitř objevili sarkofág s mumifikovaným tělem dávného Sitha a také jeho knihovnu. Zatímco Wyyrlok měl zájem pouze o knihy, Gerlun se nechal zlákat Andedduovým duchem z holokronu

a přiložil ho mrtvému tělu, aby Sitha oživil. Duch vysál Gerlunovu životní sílu a vstoupil znovu do svého těla.

Vzkříšený Andeddu se však odmítl dělit o své znalosti a tak se oba Sithové utkali v souboji vůlí a schopností ovládat Sílu. Andeddu v něm neuspěl svým útokem pomocí silových blesků ani vytvořením iluze lávy obklopující Wyyrloka. Ten naopak využil Andedduův strach ze ztráty svých znalostí a změnil iluzi tak, že láva ničila knihovnu i tělo samotného Sitha. Andeddu svému strachu podlehl, byl poražen a znovu zemřel. Wyyrlok pak jeho tělo znovu uzavřel do sarkofágu a knihovnu, ve které odpověď na své otázky nenašel, opustil.

V síti Wikia

Náhodná Wiki