Fandom

Czech Star Wars Wiki

Darth Bandon

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Darth Bandon byl lidský muž a padawan, který přeběhl k Sithské říši během Občanské války Jediů, konflikt zahájil Sithský lord Darth Revan a Darth Malak. Nosil dvoubřitý červený světelný meč. 

O Bandonově mládí není moc známo, jen to že studoval v Akademii Jedi na Coruscantu a později z řádu odešel a přidal se k sithům. Jeho mistrem se stal Darth Malak, jakmile se chytil titulu Temného Pána ze Sithu a vycvičil ho, jak nejlépe uměl.  Když na republikové lodi Endar Spire cestovala rytířka Jedi Bastila Shan, která ovládala sílu Bitevní Meditace, s jejíž pomocí mohla povzbuzovat vojáky, tak Malak nařídil útok na Endar Spire a velení svěřil právě Bandonovi. Bandon při operaci zabil mnoho republikových vojáků a nakonec těsně před zničením lodě narazil na dva vojáky, Traska Ulga a neznámého vojáka. Trask se pro vojáka obětoval a začal s Bandonem bojovat i když věděl, že nemůže vyhrát a Bandon ho po chvíli zabil a utekl se zbývajícími sithskými vojáky z Endar Spire.  Poté se objevuje znovu na scéně, když Darth Malak zjišťuje, že onen neznámý voják je ve skutečnosti bývalý Malakův mistr Darth Revan. Darth Malak tomu však nevěřil a poslal na něj nájemného lovce Cala Norda, kterého Revan zabil na Tatooine. Poté už bylo i Malakovi jasné, že je to opravdu Revan a poslal na něj Bandona.  Bandon ho vystopoval na Manaanu, kde se strhl velký souboj, který Bandon prohrál a zemřel rukou Revana.

V síti Wikia

Náhodná Wiki