FANDOM

Eras-legends30px-Era-old30px-Era-real
[+/-] [zdroj]

Darth Bane: Cesta zkázy je román, který napsal Drew Karpyshyn, popisující život Darth Banea. Děj se odehrává v letech 1003 PřBY až 1000 PřBY.

AnotaceEditovat

Originální: Editovat

Dessel pracuje jako prostý horník v cortosisových dolech. Protože ho pronásledují nenávidění republikoví vojáci, nechá se naverbovat do sithské armády, v jejíchž řadách se zúčastní krvavých bojů proti Republice a Jediům. Díky svým výjimečným vůdčím schopnostem, lstivosti a brutalitě si brzy získá pověst vynikajícího vojáka. Jeho nadřízení s ním však mají ještě daleko větší plány.
A tak si Dessel změní jméno na Bane a jako akolyt v sithské akademii začne studovat tajemství temné strany Síly. Skutečná zkouška ohněm ho však teprve čeká. Musí zavrhnout svaté tradice a popřít vše, co se dosud naučil. Jen tak se dokáže cele odevzdat temné straně a pochopit dávno zapomenutou moudrost prvního ze Sithů, která jediná vede ke konečnému cíli – absolutní vládě temna.

Druhé vydání: Editovat

První svazek trilogie o legendární postavě řádu Sithů. Bývalý horník Dessel prchá před republikovými vojáky a vstoupí do řad sithské armády. V ní zažije tvrdý křest ohněm v krutých bojích proti Jediům. Později přijme nové jméno Bane a začne studovat na Akademii založené sithskými mistry. Na konci studia ho však čeká nelehká zkouška: musí popřít vše, co se na Akademii naučil, a přijmout nové pravidlo dvou, které jediné může vést ke konečnému cíli Sithů - absolutní vládě temna.

Obálky Editovat

ZdrojeEditovat

Externí odkazy Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki