FANDOM

Eras-legends30px-Era-leg
[+/-] [zdroj]

Darth Kruhl byl Sithský lord, příslušník Darth Kraytova Řádu jednoho Sitha. V období vlády Darth Kraytova galaktického impéria byl přímo podřízen Darth Maladi, pro kterou pracoval jako tajný agent a vrah.

ŽivotopisEditovat

Okupace Munto CodruEditovat

Impérium mělo zájem postavit vojenskou základnu na planetě Munto Codru, ze které mohlo ovládat celý sektor Pakuuni. Proto vyslalo Darth Kruhla s úkolem kontaktovat náčelníka jednoho z domorodých klanů druhu Codru-Ji a nabídnout mu za spolupráci vládu nad všemi klany. Druh Codru-Ji byl znám svou zálibou v politikaření a častými rozbroji. Kruhl se tajně setkal s náčelníkem jménem Rikkar-Du a předal mu svou nabídku. Rikkar-Du však prohlédl úmysl Impéria a při setkání ostatních náčelníků vyzval klany ke společnému odporu.

Dartth Kruhl vs Rikkar-Du

Darth Kruhl vs Rikkar-Du

Darth Kruhl se brzy vrátil potrestat Rikkar-Duovu zradu a odradit tak ostatní od vzpírání se vůli Sithů. Na náčelníka si počkal v místním chrámu, kde ho po krátkém souboji smrtelně zranil světelným mečem. Ještě než Rikkar-Du zemřel, zabil Kruhl jeho syna, který mu přispěchal na pomoc. Vládu nad klany pak nabídl jinému náčelníku jménem Kassek-Ka, který Rikkar-Dua zradil a zabil jeho manželku.

Mise na BastionuEditovat

Darth Kruhl vs Roan Fel

Darth Kruhl vs Roan Fel

Darth Krayt si nemohl dovolit dobývat planetu Bastion, ze které Roan Fel ovládal své Impérium v exilu. Proto vyslal zrádného guvernéra aliance Vikara Dorna na hvězdném destruktoru Dauntless, který předstíral úmysl přejít na stranu Felova impéria a poskytnout mu své jednotky. Spolu s delegací na Bastion přiletěl i ukrytý Darth Kruhl, jehož úkolem bylo císaře zavraždit. Sith napadl císař během meditace, ale Fel takovou zradu předpokládal a byl připraven. V souboji zneškodnil Sithův meč cortosisovým chráničem předloktí a poté ho zabil záložním blasterem. Kruhlův meč poslal Fel po guvernérovi Dornovi zpět Darth Kraytovi.

Osobnost a vzhledEditovat

Darth Kruhlovo tělo bylo pokryté sithským tetováním, ale není známo zda červená barva jeho kůže byla výsledek tetování nebo byl příslušníkem druhu s červenou kůží. Vlasy na hlavě měl vyholené, až na úzký proužek. Na rozdíl od ostatních Sithů v řádu nepoužíval světelný meč s yuuzhanvongským designem, ale měl hladkou metalickou rukojeť se vzorem podobným jeho tetování.

"Life…death…the one is the same as the other."
―Darth Kruhl[zdroj]

Kruhl byl silně loayální svému pánu Kraytovi a oddaný učení sithského řádu. Nezáleželo mu na životě a byl vždy připraven v zájmu své mise zemřít. Byl speciálně cvičen v umění proniknout na území nepřítele, špionáže a vraždy. Darth Maladi přesto předpokládala, že svůj úkol nezvládne a počíta s tím ve svých plánech.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki