Fandom

Czech Star Wars Wiki

Darth Maladi

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Darth Maladi, narozena jako Malincha, byla k Síle citlivá Devaronianka. Když byla malá, na její rodnou planetu přišel Darth Krayt a zabil oba její rodiče. Krayt cítil její náchylnost k síle a tak ji vzal na Korriban kde byla vyučena v používání temné strany Síly a stala se sithským lordem. Její otec v dětství na ní zapůsobil nutností emoční kontroly, avšak Darth Kryat ji namísto toho učil přijmout hněv, strach a bolest. Malincha se stala prominentní Sith dámou v Kraytově řádu Jednoho Sitha, pod jménem Darth Maladi. Specializovala se v oblasti vědy a yuuzhanvongského bioinženýrství, stejně jako jiných forem Sithského mystikizmu. Maladi byla také jako "Sith primární lékař", a používala její lékařské znalosti k vyléčení svých zranění. Kromě svých vědeckých poznatků se Darth Maladi stala odborníkem na špionáž a tajné činnosti. Specializovala se jako zpravodajská agentka a jako taková byla jmenována do funkce ředitele "Sith inteligence a assasinství", udržovat větší a vlivnější špionážní síť, než jakýkoli jiný člen Jednoho Sitha.

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki