FANDOM

[+/-] [zdroj]

Darth Maul: Lovec ze stínů je román odehrávající se krátce před Epizodou I: Skrytá hrozba.

AnotaceEditovat

Po letech čekání ve stínech zahajuje sithský lord Darth Sidious první fázi svého velkého plánu srazit Republiku na kolena. Významnou roli mají v jeho intrikách sehrát Neimoidiané z Obchodní federace. Avšak jeden z jeho nespolehlivých neimoidianských spojenců zmizí a Sidious ani nepotřebuje své Sílou vybroušené schopnosti, aby vytušil zradu. Poručí svému učedníkovi Darthu Maulovi, aby zrádce neprodleně dopadl a zajistil holokron, jenž v sobě skrývá tajemství, které může plán sithského lorda prozradit. Maul však přichází pozdě. Holokron a s ním i tajemství už má v rukou obchodník s informacemi Lorn Pavan, který se tak rázem ocitá na prvním místě seznamu Maulových cílů. Na útěku před Maulem se Lorn ve spletitých uličkách a stokách Coruscantu, hlavního světa Republiky, setkává s Darshou Assant, padawankou Jedi. Budoucnost celé Republiky nyní závisí na Darshe a Lornovi. Ale jak by mohli nezkušená Jedi a obyčejný muž, který nevládne Silou, doufat, že uniknou jednomu z nejnebezpečnějších lovců v celé galaxii?

Převzato z Databazeknih.cz

ZdrojeEditovat

Externí odkazy Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki