Fandom

Czech Star Wars Wiki

Darth Nihilus

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Darth Nihilus byl temný sithský lord žijící v období Staré republiky, známý také jako Pán Hladu. Nosil červeno-bílou masku a dlouhou černou sithskou garderóbu pokrývající celé jeho, téměř nehmotné, tělo. Než byl sithským lordem tak běhěm války, mezi Galaktickou republikou a mandalorskými Neo-Crusadry, o všechno přišel. Přežil aktivaci generátoru hmotného stínu, během boje o planetu Malachor V, která obklopovala planetu s destruktivně-vesmírným jevem známým jako Hmotný stín. Učedník Darth Trayi, a člen triumvirátu spolu s Darth Sionem a Darth Trayou. Jeho využívání síly bylo tak mocné, že ji mohl rozprostřít po celé galaxii a dokonce tak mohl vyhledat koho potřeboval. Byl považován za jednoho z nejlepších uživatelů síly, který existoval. Díky možnosti tzv. teleportů se kterými se mohl sithský lord i posouvat po jakékoliv planetě (stlačil sílu a tím kolem něj začali rotovat blesky, které ho přenesli ) mohl utíkat a nebo si z nepřátelů dělat smrtelnou legraci.

SmrtEditovat

"Jen muž, nic víc."
―Visas Marr k Vypovězené, po sundání Nihilusovi masky.[zdroj]
Zemřel 3,951 PBY a to rukou Meetry Surik (Vypovězené), své bývalé padawanky Visas Marr a Mandalorianem. Nihilus se dozvěděl od Onderonského kapitána Tobina, že se mnoho Jediů ukrývá na planetě Telos IV. Tak k ní vypravil Ravager a celou jeho flotilu, ale tím se chytl do pasti, kterou na něj nachystala Darth Traya, jenž pod jménem Kreia nalhala tuhle informaci kapitánu Tobinovi ve snaze oklamat a zničit Nihiluse, protože se chtěla pomstít za to, že jí Darth Nihilus se Sionem zradiliPo následné bitvě byla jeho loď napadnuta mandalorianskými bojovníky vedenými Canderousem Ordem, který následoval Vypovězenou a Marr do soubojem se Sithským lordem na můstku Ravangeru. Během boje se Nihilus pokusil absorbovat sílu Vypovězené, jenže se mu to nepovedlo a vyčerpal se tím. Bylo to z důvodu, že Vypovězená ovládala schopnost čerpat sílu z těch co jsou okolo ní. Nihilus a Vypovězená byli zaměstaní svým krátkým brutálním soubojem, při kterém se zdál Nihulus téměř neporazitelný. Marr mezitím vstoupila do tranzu a oslabila jeho spojení se Sílou, pomocí Silové vazby, kterou svým bývalým mistrem měla. To ho oslabilo natolik, že ho pak mohlo trio zabít, což následně udělali. A ještě než odešli tak Marr sejmula Nihilusovi masku, aby viděla, jak vypadá tvář toho co jí způsobil takové utrpení. 

Externí zdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki