Fandom

Czech Star Wars Wiki

Darth Reave

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Darth Reave byl devaronianský příslušník Řádu jednoho Sitha, jeden z mnoha sithských lordů, kteří sloužili Darth Kraytovi. Během Druhé imperiální občanské války byl pověřen dozorem nad imperiální základnou na Had Abbadonu.

ŽivotopisEditovat

Darth Reave rakghoul.jpg

Darth Reave vs rakghoulové

Darth Reave byl přítomen na základně Had Abbadonu roku 137 PBY v době, kdy na ni zaútočil Cade Skywalker se svými společníky. Přestože cítil přítomnost osob používajících Sílu, byli on a jeho jednotka stormtrooperů zaskočeni vpádem Skywalkera, Imperiální rytířky Azlyn Rae a rytířky Jedi Celeste Morne. Celeste pomocí svého sithského talismanu proměnila imperiální vojáky na rakghouly a poštvala je proti Reavovi. Ten byl překvapen, že na něj zaútočila osoba používající sithskou magii a neokázal se ubránit pokousání od přeměněných bestií. Proto z bojiště uprchl a odletěl na Coruscant, aby o incidentu podal zprávu Darth Kraytovi.

Poté, co ho císař vyslechl, se nakažený Reave proměnil na rakghoula a napadl ho. Zastavil ho však Darth Stryfe, který ho setnul svým světelným mečem.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki