Fandom

Czech Star Wars Wiki

Darth Talon

3 533stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Darth Talon byla twi'lecká žena, která se stala Sithem v 137 PBY. Jejím mistrem byl Twi'lek Darth Ruyn. Talon měla černé tetováním Sithů, pokrývající celé její tělo včetně hlavy.  

Vzhled Editovat

Talon byla příslušnice Lethanského poddruhu rasy Twi'lek. Měla žluté (někdy červené) oči a rudou barvu kůže. Po celém těle měla černá sithská tetování. Místo vlasů má dlouhá lekku typická pro Twi'leky. Obyčejně nosila hnědé tílko odhalující břicho, a hnědé nebo černé kalhoty s pouzdrem na svůj temně rudý světelný meč.

Darth Talon's lightsaber.png

Světelný meč Darth Talon

Trénink Editovat

Darth Talon byla po většinu svého sithského života učednice sithského lorda Darth Ryuna, kterého milovala jako otce, ale později ho musela na Kraytovo rozkaz zabít. Jeho smrt jí připsala titul Lady ze Sithu a hodnost druhé Kraytovy ruky. Talon pocházela z jedné ze tři významných generací Sithských lordů vychovaných na Korribanu. Její výchova způsobila, že odmala nepoznala nic jiného než temnou stranu síly a proto sloužila věrně, upřímně a oddaně. Přesně tak, jak byla vychována. Přesně jako chladnokrevný vraždící stroj. 

Život Editovat

Její prvním větším úkolem, jako Kraytovo ruka, bylo najít a zabít imperiálního císaře Roana Fela. Taktika celé mise spočívala v tom, že se Talon pokusí objevit úkryt Felovo dcery princezny Marasiah Fel. Ovšem princezně se podařilo uprchnout, ale Talon ji i její mandantku Astraal Vao pronásledovala po celé galaxii, až na loď  Mynock, která patřila Caedu Skywalkerovi.  Talon se sice nepodařilo získat princeznu, zato se jí podařilo získat Caeda Skywalkera. Přijala ho jako svého učedníka, ale zanedlouho Skywalker odmítl její učení a vrátil se zpět k světlé straně .  Po tomto selhaní ji čekala poprava ale vůdce řádu Darth Krayt se ji rozhodl ušetřit. 

V síti Wikia

Náhodná Wiki