Fandom

Czech Star Wars Wiki

Derek Klivian

< Derek Klivian

3 472stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]
"Je to ještě horší"
"Víš, vždycky, když zaslechnu jméno Derek 'Hobbie' Klivian, v uších mi automaticky zazní 'je to ještě horší'. Někdy to slyším i ve spánku."
―Derek Klivian a Wes Janson[zdroj]

Derek "Hobbie" Klivian, lidský muž narozený na Ralltiiru, byl dlouholetý důstojník eskadry Rogue a respektovaný pilot. Jako mladý navštěvoval Imperiální akademii, kde se spřátelil s Biggsem Darklighterem, který ho přesvědčil, aby s nm přeběhl k Alianci rebelů.

Když probíhala bitva o Yavin a jeho nejlepší přítel zemřel, byl Derek nemocný a neúčastnil se mise s eskadrou, k níž se později přidal Biggsův přítel Luke Skywalker.

Hobbie byl v bitvě o Hoth i Endor a vysloužil si reputaci jako zkušený, poněkud skeptický pilot.

Když se z Aliance rebelů stala Nová republika, byl Hobbie členem eskadry Rogue do doby než byla letka rozpuštěna. Poté byl se svým blízkým přítelem Wesem Jansonem přidělen k výcviku nových pilotů. Dalších deset let bojoval v nejrůznějších bitvách; účastnil se Thrawnovi kampaně, diplomatické mise na Adumaru a mnoha dalších.

Po uzavření míru mezi Novou republikou a Imperiálním zůstatkem odešel Derek do výslužby.

ŽivotopisEditovat

Služba ImpériuEditovat

"Znáte tyhle snaživé typy."
―Heliesk k Biggsi Darklighterovi o Dereku Klivianovi[zdroj]
Derek Klivian se narodil na Ralltiiru, prosperujícím světě jádra galaxie, a vyrůstal pod nadvládou Impéria. Jako malý dostal přezdívku "Hobbie", kterou používal i jako dospělý místo svého jména Derek.

Byl přijat na Imperiální akademii, přestože nebyl horlivým zastáncem Impéria, ale toužil po vzrušujícím život pilota stíhačky. Jeho lektorem se stal Soontir Fel, vysoce kvalifikovaný pilot, kterého Derek ani jeho spolužáíci nedokázali porazit v simulátorech.

Za scénouEditovat

Obrázky: ZDE

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki