FANDOM

Tab-canon-black  Tab-legends-white 
Eras-legends30px-Era-old30px-Era-imp30px-Era-reb30px-Era-new30px-Era-njo30px-Era-leg
[+/-] [zdroj]

Desilijic byl klan Huttů. Byl zapřísáhlý nepřítel klanu Besadii. Členové Desilijic klanu byli známí pro jejich preferování humanoidních žen, extravagantní chuť, hédonismus a drahé paláce. Někteří z nich měli mutaci, díky které jim rostly ve vlasy.

HistorieEditovat

Notoricky známý zločnecký klan Desilijic byl jeden z nejvíce nemilosrdných klanů Huttů v galaxii.

Klan Desilijic také ovládat některé z nejdůležitějších závodů kluzáků  v období Staré republiky, včetně Boonta, Eve Classic a Ando Overland, který jim dával de facto finanční kontrolu nad Tatooinem a Ando Prime. Během Staré republiky se od klanu Desilijic opakovaně a marně pokoušel převzít kontrolu nad Ando Prime Corporate Sector Authority.

Jabba Desilijic Tiure byl jedním z nejslavnějších Huttů z celého Desilijic klanu v období Impéria. Členové klanu se spojovali s řadou známých zločineckých organizací, a mnoho z klanů bylo zničeno případně panovala rivalita uvnitř klanů.

Zimní palác Jiliace Desilijice Tirona  byl ústředí klanu krátce před bitvou o Yavin.

V síti Wikia

Náhodná Wiki