Fandom

Czech Star Wars Wiki

Devítka

< Devítka

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Devítka byla přezdívka klonového vojáka Velké armády republiky, který sloužil v družstvu klonového velitele Fila. Roku 22 PřBY byl vyslán na misi na třetí měsíc Vasseku, kam doprovázeli rytíře Jedi Nahdara Vebba. Během této mise Bel zahynul.

ŽivotopisEditovat

Úkolem Filova družstva bylo zajmout vicekrále Nuta Gunraye, který nedávno uprchl z republikového zajetí. Misi velel čerstvě jmenovaný rytíř Jedi Nahdar Vebb. Na třetím měsíci Vasseku přistála jednotka v raketoplánu třídy Nu poblíž hradu generála Grievouse, kde se setkali s rytířem Jedi Kitem Fistem.

Bel Niner.jpg

Bel a Devítka

Zatímco Jediové a zbytek jednotky šli dovnitř Grievousova doupěte, zůstali vojáci Bel a Devítka hlídat raketoplán.

Brzy poté Fistův astromech R6-H5 zaznamenal přilétající Grievousovu stíhačku Soulless One. Velitel Fil proto vojákům nařídil z raketoplánu kontaktovat republikovou flotilu poblíž planety Bestine a zažádat o posily. Zatímco vojáci plnili svůj nový úkol, přiblížili se k raketoplánu Grievousovi strážní droidi IG-100 MagnaGuard a zničili plavidlo raketometem. Oba vojáci v něm zahynuli.

VýsykytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki