Fandom

Czech Star Wars Wiki

Devaronian

< Devaronian

3 473stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.
[+/-] [zdroj]

Devaroniané byli rohatí humanoidi, kteří pocházeli z planety Devaron v Koloniích. Má se za to, že se vyvinuli z primátů, kteří žili v horách Devaronu a své rohy používali k obraně proti dravým ptákům.

Biologie a vzhledEditovat

Devaronianský pár.jpg

Devaronianský pár

Devaroniané byli jedním z neobvyklých druhů, které se vyznačovaly pohlavní různorodostí ve vzhledu a temperamentu.

Muži byli přirozeně agresivní a byli považováni za neomalené a tvrdohlavé. Měli narudlou kůži a na hlavě dvojici velkých rohů, na které byli velmi pyšní a pravidelně si je ošetřovali. Jejich zuby tvořily řadu ostrých řezáků, někteří jedinci měli i druhou řadu zubů, obsahující i stoličky, která jim umožňovala živit se rostlinnou potravou. Další zvláštností byl dlouhý jazyk. Zástupci jiných druhů se v jejich přítomnosti cítili nepříjemně, protože jim vzhledem připomínali ďábla.

Devaronianské ženy měly kůži pokrytou tlustou srstí, jejíž barva kolísala mezi bílou a hnědou. V řídkých případech, kdy srst neměly, jim byly na hlavě vidět dvě tmavé skvrny v místech, kde mužům rostly rohy. Jejich chrup tvořily přední špičáky a stoličky.

Těla Devaronianů měla větší hustotu než těla jiných humanoidů, proto byli těžší než se dalo usuzovat z jejich postav. Měli krev založenou na stříbře a několik jater.

Společnost a kulturaEditovat

Po vynalezení hyperpohon byli Devaroniané jedním z prvních druhů, které začaly s mezihvězdným cestováním.

Muži byli hnáni toulavou povahou a vítali každou příležitost k cestování na nové místo. Když jednou opustili rodnou planetu, většinou se již nevrátili. Přesto se dále o své rodiny starali a posílali jim část svých zisků. Živili se většinou jako přepravci zboží nebo toulaví lovci odměn a tak byli k vidění ve všech vesmírných přístavech.

Devaronian, Leia, Chewbacca.jpg
Ženy byly méně agresivní než muži, byly však v devaronianské společnosti dominantním pohlavím. Preferovaly domácí život a zastávaly veškeré funkce ve vládě a politice. Dokonce považovaly přítomnost mužů za rušivou a devaronianské páry spolu delší čas žily pouze v době páření.
Kardue&#039;sai&#039;Malloc.jpg

Devaronian v kantýně v Mos Eisley.

PoznámkaEditovat

První Devaronian se objevil ve filmu Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje v kantýně v Mos Eisley. Jeho podoba vznikla tak, že kostymér měl nedostatek masek mimozemšťanů a tak použil i starou masku ďábla.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki