Fandom

Czech Star Wars Wiki

Dohlížecí/vyšetřovací droid série EV

< Dohlížecí/vyšetřovací droid série EV

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Dohlížecí/vyšetřovací droid série EV byla série droidů, vyráběných společností MerenData v pozdním období Galaktické republiky. Úlohou droidů bylo dohlížet na jiné pracovní droidy a stroje. Tato série trpěla množstvím "nešťastných" poruch a stala se tak jednou z největších průšvihů v historii firmy.

HistorieEditovat

Co spotřebitelé nevěděli byl fakt, že příčinou nehod způsobených droidy byl motivátor MDF, který byl vyvinut pro sérii ilegálních mučicích droidů určených pro rodinu Tage.

Zpočátku série svou výkonností předčila všechna očekávání svého výrobce. později však začaly prosakovat zprávy o hrozných činech spáchaných jejich droidy. Nejenom že se jejich chování stávalo nemorální, droidi si začali libovat v působení bolesti jiným: na Eriadu jeden EV droid přivařil všechny všechny své podřízené k podlaze, na Indu San jiný Ev droid zapálil pomalé pracovní droidy v jejich olejové lázni. V některých případech, jako např. na planetě Kadril, droidi popoháněli lidské pracovníky svými elektrodami.

Společnost MerenData zpanikařila a snažila se stáhnout všechny své výrobky z oběhu. To se podařilo pouze u několika stovek strojů. Aby si firma zachovala tvář, nahrazovala vadné droidy modelem dohlížecí droid EV-II, který už měl nainstalován správný motivátor.

Mnoho droidů série EV však dál zůstávalo v oběhu, zejména proto, že jejich majitelé pro své sadistické droidy našli uplatnění.

Známé jednotky série EVEditovat

  • EV-4D9
  • EV-9D9
  • EV-9D9.2
  • EV-7G7
  • EV-A4-D

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki