FANDOM

Tab-canon-black  Tab-legends-white 
Eras-legends30px-Era-imp
Tri-stíhač je podobě jako Supí droid plně automatizovaná stíhačka, nepotřebující pilota. Přestože je oproti Vulture
Trio

Trio Tri-fighter droidů.

droidovi pomalejší a větší (tudíž platí za lepší cíl), představuje nebezpečí zejména pro pomalejší republikové stíhače ARC-170. Kulovitý mozek droida je mnohem sofistikovanější, než u Vulture droida a obepínají ho tři podpěrné paže, podle nichž dostal droid svůj název. K názvu droida jistě přispěly i tři nezávislé pomocné rakety, zajišťující pohyb stroje. Při souboji se může Tri-stíhač pochlubit třemi laserovými děly, středním laserovým kanónem, dále může nést 2-6 raket s Buzz Droidy a dalšími druhy střeliva. Stíhač samozřejmě není vybaven hypermotorem, avšak energetický zdroj a vyspělý komunikační přijímač mu i přesto zajišťují obdivuhodný operační dolet. Design stíhače díky podpěrným pažím, pod jejíchž středem se ukrývá kulovité jádro, do značné míry připomíná bitevní loď Obchodní Federace. Tri-stíhače se díky svým rychlým útokům, spojených s masivní střelbou, staly smrtícími oponenty republikových stíhaček mimo jiné i v kolosální bitvě nad Coruscantem, která uzavřela tři roky trvající éru klonových válek. Avšak ani nasazení těchto pozoruhodných strojů nedokázalo zvrátit výsledek bitvy, ve které se objevila řada daleko efektivnějších a letově schopnějších strojů, než byl právě Tri-stíhač. Možná právě proto se po skončení tohoto konfliktu, stejně jako samotný pojem klonové války, stal i tento stíhač minulostí.

V síti Wikia

Náhodná Wiki