Fandom

Czech Star Wars Wiki

Droid

< Droid

3 472stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá před období před Starou republikouObsah tohoto článku spadá do období Staré republiky.Obsah tohoto článku spadá do období vzestupu Impéria.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.
250px-Counterparts.jpg

R2-D2 a C-3PO, astromech a protokolární droid

Droidi byli mechanické bytosti, často mající umělou inteligenci. Byli využívání v mnoha různých prostředích pro nespočet různých činností, často považováni za příliš podřadné nebo příliš nebezpečné pro člověka a další rasy. Droidi byli také používáni v situacích, které vyžadovali rozsáhlé specializace a znalosti, jako například lékařští droidi nebo astromechové.

V závislosti na modelu a odpovídajícímu účelu, byli droidi naprosto poslušní, robustní, postradatelní a matematicky přesní. Tyto vlastnosti z nich dělají perfektní nástroje pro mnoho pracovních míst, i když nedostatek svobodného myšlení v levnějších, méně pokročilých modelech omezují jejich použití.

Návrháři čelili zásadnímu paradoxu—pokud vytvoří příliš chytrého droida, mohl by se vzbouřit; pokud vytvoří droida příliš hloupého, jeho práce by byla neefektivní.

Droidí jména byla obvykle uspořádaná čísla a písmena.

V síti Wikia

Náhodná Wiki