Fandom

Czech Star Wars Wiki

Droid série MSE

3 506stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Droidi série MSE, nazývaní také "myší droidi", byli určeni k vykonávání celé škály jednoduchých úkolů.

HistorieEditovat

Univerzální droidi série MSE byli původně dodáváni na planetu Chad, domovský svět Chadra-Fanů. Měli imitoval běžná domácí zvířata druhu pleeky.

Výrobce předpokládal, že si zákazníci droidy oblíbí a vyráběl je v miliardových sériích. Droidi se sice velmi dobře prodávali, ovšem po čase je zákazníci začali z různých důvodů vracet. Některým připomínali nemocnou havěť, jiným naopak jídlo. tento problém měli např. příslušníci druhu Aar'aa, kterým malí droidi proplétající se jim pod nohama, umocňovali pocit hladu.

Zoufalou situaci nakonec výrobce vyřešil tak, že nabídl droidy za minimální cenu Imperiálnímu loďstvu, které trpělo chronickým nedostatkem droidů. Každá imperiální loď tak získala stovky droidů, jejich využití omezovala pouze kreativita majitele.

PoužitíEditovat

Nejčastěji se droidi používali k převozu zpráv a předmětů na rozlehlých imperiálních lodích a stanicích. Také bývali naprogramováni k provádění pěších jednotek skrze bludiště chodeb a koridorů na vesmírných lodích. Droid měl navíc dvě obratná mapipulační ramena, díky kterým mohl být pověřen úklidem interiéru.

V případě zajetí byl droid naprogramován k autodestrukci a poranění nepřítele menší explozí. Díky své nenápadnosti a všudypřítomnosti mohli výborně zastávat i špionážní úkoly.

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki