FANDOM

Dulac bylo krycí jméno yuuzhanvongského agenta, maskovaného pomocí ooglitha za člověka, na planetě Artorias.

Dulac člověk

Dulacova lidská podoba.

Jeho první akcí bylo odlákání technika z komunikačního centra nabídkou, že za něho spraví nefungující interlink. Poté co ho zprovoznil, přijal o samotě varovnou zprávu z průzkumné lodi Pythea. Posádka lodi se snažila varovat Artorias, že se k nim blíží yuuzhanvongská flotila. Dulac přijetí zprávy zamlčel a tak zůstala planeta nechráněna.
Smrt Dulaca

Jaicen a Jaina Solo zneškodňují Dulaca.

Jako blízký přítel a poradce krále Caleda Galfridiana se naoko zapojil do bitvy o Artorias, kde se nechal zajmout Vongy a odvléct do mučících kobek. Odtud ho "osvobodili" bojovníci odporu a přivedli do tajného Artorijského útočiště, podmořského úkrytu hnutí odporu. Tam zjistil, že král Caled je stále naživu. Počkal, až budou spolu o samotě a pak ho napadl. Než do souboje stihli zasáhnout Finn Galfridian a Jaina a Jacen Solo, kteří se o Dulacovu přestrojení dozvěděli na měsíci Nar Shaddaa, použil Dulac plaeryin bol. Byl to tvor schopný plivat jed, který měl Dulac implantovaný v očním důlku místo oka. Tím zasáhl krále Caleda do tváře. Jediové poté Dulaca zneškodnili, ale Caled na účinky jedu po pár dnech zemřel.

VýskytEditovat

V jiných jazycích