FANDOM

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.

[+/-] [zdroj]

  Odstrašující příklad vojenské velikosti Impéria. Eclipse byl největší hvězdný destruktor, jenž byl vyvinut Kuat Drive Yards pro Říši. Byl navržen jako velící loď přiměřená císaři. Tento obr se začal stavět na povel Císaře po bitvě na Hothu. Ve výstavbě zůstala i v době Císařova pádu a po jeho smrti se agenti Říše stále starali o to, aby byla loď dokončena. Šest let po Endoru byla první loď této třídy vypuštěna a oživený Palpatine tím byl velmi potěšen. Jeho potěšení však netrvalo příliš dlouho. Povrch lodě je vyveden v temné ebenové barvě, takže to vypadá, že pohlcuje okolní světlo. Děsivý zjev lodi měl nahnat strach všem nepřátelům. Loď měla tvar dýky. Věž jenž se zvedá na hřbetu lodi představuje centrálu pro ovládání komunikace, štítů a je v ní umístěn i můstek. Na spodní straně lodi jsou umístěny dva hangáry - jeden vepředu, druhý vzadu. Na dolní straně je také umístěná zbraň podobná té, kterou měla Hvězda smrti - osový Superlaser. Loď má stadardní posádku 708 470 lidí (i když může být obsluhována jen 88 500). Počet vojáků na palubě největšího destruktoru je 150 000 a všichni byli pečlivě vybráni z imperiální armády. Do počtu vojáků se započítává i znovu zformovaná legie Královské stráže a COMP útočný prapor. Dále zde byla také ochranná stráž samotného Císaře. Eclipse pojala také 50 eskader TIE Interceptorů a 8 eskader bombardérů TIE a její hangáry byly tak velké, že dokázaly pojmout i hvězdný destruktor třídy Victory. Eclipse měla zásoby na 10 let operací.

ZánikEditovat

Eclipse.jpg

Eclipse

Eclipse byla zničena roku 10 PBY poté co Palpatine vytvořil bouři síly, která měla zničit Luka Skywalkera . Ten ji ale pomocí světlé strany odvrátil a bouře strávila Eclipse i Palpatina .

VýskytEditovat

Eclipse střílející ze superlaseru.jpg

Eclipse střílející ze superlaseru

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki