Fandom

Czech Star Wars Wiki

Eclipse II

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Eclipse II byl druhý hvězdný superdestruktor třídy Eclipse, který sloužil císaři Palpatinovi jako vlajková loď.

CharakteristikaEditovat

Eclipse II byla sesterskou lodí superdestruktoru Eclipse, zničeného 10 PBY bouří Síly. Počty zbraní, vojenských jednotek, posádky atd. jsou pouze odhadovány na základě podobnosti trupu s lodí Eclipse. Eclipse II dostala navíc věžovitý můstek nad příďovým superlaserem a jinou sestavu motorů.

HistorieEditovat

Eclipse II 2.jpg

Záď Eclipse II

Eclipse II se začala stavět současně s Eclipse, okolo roku 0 PBY, ovšem na jiném místě - na orbitě planety Byss. Císař Palpatine ji začal používat po zničení prvního superdestruktoru. Cestoval s ní sithský svět Korriban, aby od duchů prastarých Temných pánů zjistil, jak získat nesmrtelnost.

Nad Onderonem svedla bitvu s novorepublikovými jednotkami, zatímco se císař na povrchu planety pokoušel zmocnit Anakina Sola. Republikoví stíhači odvedli pozornost od úderného komanda, které se prořezalo trupem Eclipse II a připojilo droida R2-D2 do počítačové sítě destruktoru. Ten navedl Eclipse II skrz hyperprostor na kolizní kurz se superzbraní Galaxy Gun, nacházející se nad Byssem. Během srážky výchýlená Galagy Gun vystřelila a zasáhla planetu. Gigantická exploze roztrhala planetu a zničila zároveň Galaxy Gun i Eclipse II.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki