FANDOM

Tab-canon-black  Tab-legends-white 
Eras-legends30px-Era-imp
[+/-] [zdroj]
Eeth Koth se narodil v bídných podmínkách na měsíci Nar Shaddaa. Nar Shaddaa byl největší měsíc planety ovládané Hutty - Nal Hutta. Jeho rodina ho však poslala po obchodní lodi, která mířila na Coruscant, kde byl nalezen mistry Jedi. Až do jeho 4 let nebyly rozpoznány jeho schopnosti v Síle. Ve 4 letech už byl však považován za příliš starého na to, aby byl trénován. Nakonec ale všem prokázal, že je schopen tréninku, a tak byl přijat do Chrámu, kde byl svými vrstevníky velice obdivován. Eeth měl i svého padawana - človeka jménem Sharad Hett. Hett byl Kothův učedník až do roku 47 BBY, kdy začal být nezvěstný. Eeth se učastnil záchrané mise v Geonisiské aréně. Při následné bitvě o Geonosis byla jeho loď sestřelena, ale tuto misi přežil. Spolu s ním na lodi byli Sora Bulq a Tarados Gon. V Klonových válkách sloužil jako generál republikové armády. Při jedné misi se do Eethovi republikové lodi dostal generál Grievous a zajal ho. Na pomoc se mu vydali Anakin Skywalker, Obi-Wan Kenobi a Adi Gallia. Eetha zachránili, ale Grievous jim unikl.
2015693-general grievous eeth koth

Eeth Koth bojuje proti generálu Grievousovi a jeho bodigárdům

Síly a schopnostiEditovat

Eeth Koth byl napůl zabrak a napůl člověk. Měl tak vyjmečné schopnosti, jako nikdo jiný. Dokázal přetrpět i tu největší bolest a přeměnit ji ve svůj prospěch. Vykrýval i ty nejzáludnější rány a byl velice bystrý a odvážný.

V síti Wikia

Náhodná Wiki