Fandom

Czech Star Wars Wiki

Elektrické kopí

< Elektrické kopí

3 448stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Elektrické kopí bylo jméno několika podobných zbraní které vyvinuly nezávislé závody a civilizacemi v galaxii. Tento typ tyče byla vibro-broušená hlava s omračujícím ránami který by mohla rozklepat i dospělého Wookiee bez používání koncentrovaného nervového popudu podobného těm omračujícmí ránám z blasterové pušky. Impuls zpracovaný přetížením centrální nervové soustavy, efektivně omračuje oběti do bezvědomí. Kontrolní nastavení a mocenský generátor byl umístěný v místě uchopení tyče. To znamenalo, že silové tyče nebyly vázané k síle. Elektrické kopí byly poprvé představeny v Begali Uprising. Sith assasini užívali Elektrické kopí během Sithské občanské války pro lovení Jediů v galaxii. Byli také využití Echani služebnýmy Atris. Byli obecně užívaný senátními a císařskými královskými strážemi. Dva metry dlouhý hrot byl užíván pro držení jakoukoli osobu. Nicméně, když se Generál Grievous zmocnil Kancléře Palpatina, jeho stráže užívaly Elektrické kopí a vyřadili z boje dva z hlavních Grievousových tělesných stráží. Zatímco nejvíce význačně byly používané Císařovými královskými strážemi nebo-li Rudou gardou.

V síti Wikia

Náhodná Wiki