FANDOM

Tab-canon-black  Tab-legends-white 
Eras-legends30px-Era-imp

Embo byl muž Kyuzo nájemný lovec, který pracoval během Klonových válek. Patřil k tymu nájemných lovců , který vedla Sugi, ale bylo známo, že radši dělal na vlastní pěst. Měl na sobě velký olemovaný kruhový klobouk, který by mohl byt použit jako zbraň, nebo také jako štít proti ručním zbraním. Embo ze všeho nejradši používal jeho speciální kuš.
EmboBowcaster

Embo se svou kuší

BiografieEditovat

Embo se narodil na pouštní planetě Tatooine  ve městě Mos Eisley jako Kyuzoan a byl jediný své rasy jakožto nájemný lovec. Už jako malému mu zemřeli rodiče, a on tak vyrůstal sám spolu s Marrokem. Marrok byl Anooba pes vyhnaný ze své smečky. Začal trénovat a trochu se věnoval i mechanice, díky čemuž má svou kuš, se kterou je velmi přesný. Nadále si vytvořil jeho dokonalý klobouk ze slitiny cortosisu a kovu ze kterého je i brnění generála Grievouse. I když se o Embovi říká, že je nelítostny zabiják, né vždy tomu tak je. Jeho velkou slabinou je právě Sugi. Bez ní nemá pro něj život cenu.

Dovednosti a schopnostiEditovat

Embo byl velice atletický. Dokázal vyskočit tam, kam by někteří ani nevyšplhali. Při jeho vysokých skocích byl schopen jak střílet, tak vrhat svůj klobouk na nepřátelé. Byl vynikající bojovník na ruční souboj. I když nebyl citlivý na Sílu, měl shopnost vcítění a dokázal tak lec-komu pomoci, či poznat co má v úmyslu.

V síti Wikia

Náhodná Wiki