Fandom

Czech Star Wars Wiki

Erb Aliance pro obnovu republiky

< Erb Aliance pro obnovu republiky

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

600px-Redstarbird.svg.png

Fénix aka Hvězdný pták Aliance

"Potřebujeme vztyčit prapor. Symbol. Symbol naděje."
―Leia Organa

Fénix, také známý jako Hvězdný pták Aliance, byl insignií Aliance pro obnovu republiky. Zdobil helmy řady Povstaleckých pilotů během galaktického povstání. Vycházel z erbu rodiny Marků.

HistorieEditovat

Marek Symbol of Hope.jpg

Symbol povstalců na počest Galena Marka

Povstalci převzali symbol z rodinného erbu rodiny Marků na počest Galena Marka, Darth Vader bývalého žáka, který se obětoval, aby zachránil tři ze zakladatelů Aliance.Často popisovaný jako povstávající fénix, znázorňoval cíl Aliance vybudovat Galaktickou republiku, která měla povstat z popela Galaktické říše již přísahali svrhnout. Fénix se nejčastěji objevoval ve světle červené nebo modré barvě, ale byl také někdy zobrazen žlutý, černý nebo šedý. Když se Aliance přetvořila v Novou republiku, byl fénix zachován jako ústřední motiv nových vládních emblémů. Rodinný erb Adara Tallona se také podobal upravenému symbolu fénixe.Nakonec byl tento znak použit pro celou řadu různých vlád, včetně Aliance pro obnovu republiky, Aliance svobodných planet, </span>Nové republiky, Galaktické federace svobodných aliancí, Aliance v exilu, Pozůstatku galaktické aliance a pravděpodobně i Triumvirátu galaktické federace. Navíc byl Fénix velmi podobný znaku Starého řádu Jedi, i když poněkud upraven a později se stal symbolem Nového řádu Jedi a dočasné Jediské koalice.

V síti Wikia

Náhodná Wiki