Fandom

Czech Star Wars Wiki

Even Piell

< Even Piell

3 535stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře2 Share

[+/-] [zdroj]

Even Piell byl mistr Jedi, velice uznávaný pro své dovednosti se světelným mečem. I přesto však přišel o jedno oko při boji s teroristy. Nikdy ale nepřijal náhradní (umělé) oko, protože jizva byla jeho pýchou. Bojoval v bitvě na Geonosis i v Klonových Válkách. Byl vlastníkem poloviny důležitého kódu o hyperprostorových zkratkách,od Coruscantu až k domovům separatistů,který by mohl změnit celou klonovou válku. Na jeho Jediském křižníku ho však překvapil separatistický tým pod velením separatistického komandéra Sobecka a byl i s vlastníkem druhé poloviny kódu, Kapitánem Tarkinem unesen na separatistickou pevnost známou jako Citadela.Tam mu droidi chtěli vypíchnout i druhé oko. Na poslední chvíli Jedisko-klonový záchranný tým pod velením Anakina Skywalkera ,Obi-Wana Kenobiho a Ahsoky Tano ,kteří se do Citadely dostali díky přeprogramovaným separatistickým droidům pod velením R2-D2, mistra Piella i Tarkina zachránili. Když však plánovali odlet byla jejich loď zničena, a tak pro ně musel letět Jediský mistr Plo Koon . Naneštěstí těsně před vyzvednutím týmu z Citadely byl Even pokousán anoobou a na následky zranění zemřel. Naštěstí však těsně před smrtí dokázal sdělit svou polovinu kódu Ashoce Tano a na přání mistra Piella, Ahsoka slíbila že tuto polovinu kódu sdělí jen a jen jediské radě ,na druhou stranu se však Tarkin zaslíbil že svou polovinu kódu řekne jen a jen kancléři Palpatinovi ,pod kterým sám(za dob Impéria neboli Říše) jako imperiální velitel sloužil.

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki