Fandom

Czech Star Wars Wiki

Fian

3 536stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.
[+/-] [zdroj]

Fiané byli příslušníci druhu ze skalnaté planety Galantos.

BiologieEditovat

Fiané byli malí mírumilovní humanoidi, kteří komunikovali pomocí výrazné gestikulace paží. Měli široké zvonovité nohy a prsty na rukách i nohách měli spojeny blánou. Byli velmi dobře přizpůsobeni životu ve svém stále se měnícím prostředí. Na povrchu planety bylo roztroušeno mnoho jezer a moří bledě zelené, organické hmoty, která tvořila obživu pro veškerý život na planetě. Planeta byla také sužována častým zemětřesením. Kvůli nim si Fiané stavěli velmi odolné domy, na které používali materiál těžený v pouštích bohatých na kovy a minerální rudy. Fianská odolnost a houževnatost se projevovala také v jejich chování, kdy se dokázali neústupně držet svého rozhodnutí.

Fiané.jpg

Fianský pár.

HistorieEditovat

Roku 16 PBY napadl Galantos militantní druh Yevethů. Fiané požádali o ochranu Novou republiku, a poté, co byla hrozba zažehnána, se k Republice připojili.

Během yuuzhanvongské invaze republikový prezident Borsk Fey'lya ignoroval prosby bezbranných Fianů o pomoc. Proto se přidali k Mírové brigádě v naději, že se hrozbě vyhnou. Dovolili organizaci těžit na planetě suroviny a dobrovolně vyřadili republikovou komunikační síť. Za to Brigáda doporučila Yuuzhan Vongům zaměřit se na druh Yevethů.

Fianové v galaxiiEditovat

Po napadení Galantosu Yevethy přiletěl fianský kancléř Jobath Knox žádat o pomoc Nové republiky Leiu Organu Solo. V souladu s fianskou tvrdohlavostí pak po mnoho dní tábořil přímo před její rezidencí, dokud nebyla jeho žádost vyslyšena.

VýskytEditovat

  • Before the Storm

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki