Fandom

Czech Star Wars Wiki

Fidelis

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]
"Nejlépe mi vyhovuje má prioritní funkce džentlmenův osobní sluha, ale pokud byste dal raději přednost mlčenlivému osobnímu strážci nebo snad nenápadnému vrahovi, který vás bude na vašich cestách jednoduše následovat, jsem plně vybaven, abych se těchto rolí mohl zhostit."
―Fidelis[zdroj]

Fidelis byl robotický komorník patřící rodině Malreaux. Jeho kapotáž měla kostkovaný nástřik v rodových barvách rodiny Malreaux - karmínové a bílé.

HistorieEditovat

Droid byl členem personálu zámku Malreaux po 12 generací až do roku 30 PřBY. Tehdy ho vikomtka Whirry Malreaux vyslala z dálky sledovat svého syna Whie, který byl odveden do Řádu Jedi. Po deseti letech Whie opustil Chrám a vydal se na první misi na rodnou planetu Vjun. Fidelis se k výpravě Jediů vedené mistrem Yodou přidal na palubě plavidla Reasonable Doubt (spolu s dalším droidem jménem Solis, který neměl majitele) a doprovázel Whie a jeho přítelkyni Stopařku do zámku Malreaux. Na cestě byli zajati Temnou Jedijkou Asajj Ventress, která pod pohrůžkou zabití Whie donutila Fidelise spáchat "sebevraždu" pomocí vymazávače neurálních sítí. Jeho poslední slova byla:

"Nezapomeňte, že jsem sloužil rodu Malreauxů. Nečekal jsem, že to skončí takhle."
―Fidelis[zdroj]

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki