Fandom

Czech Star Wars Wiki

Florrum

< Florrum

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.
[+/-] [zdroj]

Florrum byla suchá, skalnatá a neúrodná planeta nacházející se šest parseků od planety Vanqor na Vnějším okraji.

PopisEditovat

Florrum mělo suché podnebí a povrch planety byl pokryt pouští, kaňony a mnoha sírovými gejzíry. Původní tvorové, kteří žili na planetě, byli skaldeři, velká zvířata s tlustou kůží, která je chránila před sírou z gejzírů. Mezi inteligentní druhy žijící na planetě patřili Weequayové, Jawové, Nikto a Bithové.

HistorieEditovat

Zajmutí DookuaEditovat

Na Florrumu měl hlavní sídlo weequayský pirátský gang, vedený Hondem Ohnakou. Poté, co zadrželi hraběte Dooku na Vanqoru, převezli ho do svého doupěte na Florrum. Zde pak také lstí uvěznili dva rytíře Jedi, Anakina Skywalkera a Obi-Wana Kenobiho, kteří přišli zkontrolovat, že Hondo Dookua opravdu vězní. Brzy po tom se ale dostali s pomocí zástupitele Jar Jara Binkse, velitele Stonea a několika klonových vojáků na svobodu, ale Dooku jim uprchl. Planetu i přes zajmutí Jediů nechala Republika na pokoji, ale Dooku měl v plánu ji obsadit svou separatistickou armádou.

Smrtící pátráníEditovat

Po tom, co Boba Fett, Aurra Sing a ostatní námezdní lovci zničili jediský křižník a zajmuli velitele, se po jejich stopách vydali Ahsoka Tano a mistr Jedi Plo Koon. Námezdní lovci přistáli na Florru, aby nabrali nové zásoby, ale jeden z nich, Cestus, je zradil, zavolal svému příteli na Coruscant a pokoušel se mu předat informace. Než mu je stačil všechny říct, byl zastřelen Aurrou Sing, která ho potají odposlouchávala. Část rozhovoru ale zaslechla i Tano, která se ihned po tom vydala s Plo Koonem na Florrum. Tam byli vlákáni do pasti, která ovšem nevyšla. Když se však Aurra Sing pokoušela uprchnout, tak ji Tano dohnala, fatálně jí poškodila loď, se kterou pak Sing ztroskotala a Tano vysvobodila zajaté velitele. Plo Koon mezitím zajmul Bobu Fetta, který byl později dopraven na Coruscant.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki