Fandom

Czech Star Wars Wiki

Galak Fyyar

3 472stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.

[+/-] [zdroj]

Admirál Galak Fyyar byl jedním z mnoha důstojníků flotily, kteří sloužili zbytkům původního Impéria během raných let Nové Republiky. Fyyar byl vycvičen jako specialista na zbraně a jeho návrhy byli považovány za radikální. Mnozí věřili, že Fyyarovo návrhy by předčtily návrhy Bevela Lemeliska a Umaka Lethe, které vytvořili během vrcholu Nového Řádu. Jedním z jeho neobvyklých článků, které Fyyar vytvořil, bylo zařízení, které mu dovolilo "nabít" Temnou silou jiné osoby, které by se tím pádem staly Reborny. Ačkoliv jeho hodnost admirála byla pouze poctou, Fyyar velel po několik let válečné lodi Doomgiver Z můstku této lodi, Fyyar řídil své operace své základny v asteroidu Cairn. Cennou silou při asistování při své práci se Fyyar spojil s Temným Jediem Desannem. Naplánovali použít Fyyarův vynález k napadnutí Akademie Jediu na Yavinu 4 přibližně deset let po událostech u Endoru. Ale během bitvy se Fyyar střetl s Kylem Katarnem na paluběDoomgiveru. Katarn zabil Fyyara v souboji a zničil Fyyarův křižník. Katarn zajistil vyřazení štítů a přetížení reaktoru čímž zajistil zničení Doomgiveru a admirál Galak Fyyar zmizel v explozi.

V síti Wikia

Náhodná Wiki