Fandom

Czech Star Wars Wiki

Gamorrean

< Gamorrean

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.

[+/-] [zdroj]

Gamorreáni jsou zavalití a neohrabaní tvorové se zelenou kůží, jejichž domovem je planeta Gamorr. Proslavili se svou brutální silou a bojovou povahou. Jsou robustní, mají nebezpečně vyhlížející čelisti a krátký nos, což jejich tvářím propůjčuje okrouhlý vzhled. Muži mívají na hlavě rohy. Příslušníci této rasy mezi sebou komunikují prostřednictvím sérií chrochtavých a chrchlavých zvuků. Tyto zvuky však představují rozvinutý jazyk, jehož podoba dobře ladí s Gamorrskou vznětlivou mentalitou. Ačkoli Gamorreáni rozumí jazykům jiných národů, anatomie jejich hlasivek jim znemožňuje promlouvat jinými jazyky než jejich vlastním. Gamorrská kmenová společnost je zaměřena na válčení, případně na přípravy k válce. V jejich komunitách se učí muži bojová umění a zbrojířství už od dětství a už v pubertě poprvé poznají bitvu. Ženy na druhou stranu dělají všechno kromě boje: loví, rybaří, tkají látky, vyrábějí zbraně a vedou obchod. Také tvoří radu matek, orgán, který vládne kmenu a rozhoduje kdy a proti komu jít do války. Válečná sezóna začíná na počátku jara a končí na konci Gamorrského podzimu. Během těchto měsíců vedou mezi sebou Gamoreanští muži bitvy – napadají vzájemně své vesnice a přinášejí pro potěchu žen domů válečnou kořist. Muži, kteří jsou nejstatečnější a nejudatnější, si mohou vybrat jakoukoli ženu za svou družku, ti slabší jsou naopak zabiti v bitvách. Gamorrští muži nacházejí velké zalíbení pro brutalitu a plenění, z tohoto důvodu a také pro jejich velkou sílu jsou z nich ideální žoldáci a lovci odměn. Dokonce jestliže jim někdo nabídne více příležitostí k válčení, jsou ochotni vstoupit i do otroctví. Mají však vždy dvě podmínky: Zaprvé aby náborář dohodu podepsal vlastní krví a zadruhé aby podstoupil s Gamorreanem zápas. Když Gamorreani bojují, rádi používají své tradiční zbraně (velké meče, sekery, palcáty a kyje), v pruběhu let se však naučili používat i energetické zbraně, které se ale nepoužívají k válče, protože Gamorreanům nepřinášejí takový prožitek z boje. Dnes mají Gamorreani v cizích službách často moderní zbraně a umějí s nimi velmi dobře zacházet.Vypadají jako prasata.

V síti Wikia

Náhodná Wiki