Fandom

Czech Star Wars Wiki

Gerlun

3 448stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Gerlun byl členem kultu Malevolence, jehož příslušníci žili v Andedduově pevnosti na Prakithu, uctívali svého mrtvého pána a chránili jeho hrobku před vetřelci.

ŽivotopisEditovat

Roku 137 PBY do Andedduovy pevnosti zavítal Darth Wyyrlok III, aby pro svého pána Darth Krayta získal dávné Andedduovy znalosti a tajemství o nesmrtelnosti. Gerlun se svými společníky Wyyrloka napadl, proti sithskému lordovi ale neměli nejmenší šanci. Wyyrlok všem útočíkům do mysli promítl iluzi, že jsou obklopeni více Wyyrloky, a tak se většinou pozabíjeli mezi sebou. Zbytek sithský lord dorazil silovými blesky.

Gerlun Andeddu.jpg

Andeddu vysává Gerlunovu energii

Jediného Gerluna nechal Wyyrlok naživu, aby ho zavedl do podzemí pevnosti k Andedduově hrobce. Tam nalezli sarkofág s Andedduovým tělem. Duch Andeddua, uzavřený v holokronu, který si Wyyrlok přinesl s sebou, žádal, aby ho vpustili do mrtvého těla, ale Wyyrlok ho neměl v úmyslu udělat.

Gerlun se však chtěl pomstít, protože pod vlivem Wyyrlokovy iluze zabil svého bratra Demtriho a tak v nestřeženém okamžiku holokron sebral a přiložil na mrtvé tělo. Probuzený Andeddu poté z Gerluna vysál veškerou životní sílu, aby sám mohl žít.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki