Fandom

Czech Star Wars Wiki

Gha Nachkt

< Gha Nachkt

3 500stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Gha Nachkt  byl transdoshanský překupník a majitel lodi Vulture's Claw, který se živil sběrem a prodejem odpadků a materiálů v místech, kde proběhly vesmírné bitvy.

ŽivotopisEditovat

Nachkt žil v období před Klonovými válkami. Kromě sběru odpadků se živil také programováním droidů a pronajímáním své lodi k přepravě zásilek a osob. Po vypuknutí konfliktu nabízel své služby oběma stranám, v závislosti na výši nabídky.

Únos R2-D2Editovat

Roku 21 PřBY proběhla bitva o Bothawui, ve které Anakin Skywalker ztratil svého astromech R2-D2. Našel ho Nacht, který svou lodí Vulture's Claw zkoumal trosky po bitvě. Zjistil, že droid obsahuje důležité vojenské republikové informace a nabídl ho k prodeji generálu Grievous.

Mezitím ho kontaktoval člen Separatistické rady Passel Argente, který hledal droida, vhodného ke špionáži. Potřeboval sledovat předsedu Techno unie, Wata Tambora. Nachkt mu prodal nastrčeného protokolárního droida RA-7, kterého naopak Tambor naprogramoval k odposlouchávání Argenta.

Protože Nachkta během pátrání po droidovi kontaktovali také Skywalker s Ahsokou Tano, Trandoshan R2-D2 ukryl a znehybnil omezovačem. Poté s ním zamířil k měsíci Ruusan 2, kde se skrývala separatistická odposlechová stanice Skytop.

Gha Nachkt Grievous.jpg
Na stanici mu generál Grievous nařídil droida rozebrat a vytáhnout z něho informace. To Transdoshan udělal, a když zjistil, jak obsáhlé a důležité informace se v paměti droida ukrývají, začal po Grievousovi požadovat navýšení odměny. Grievous, znechucený Nachktovým neustálým smlouváním, ho nakonec probodl světelným mečem.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki