Fandom

Czech Star Wars Wiki

Glynn-Beti

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]
"Glynn-Beti je Mistr Jedi a neohrožený bojovník. Také chytrý."
―Xeran

Glynn-Beti byla bothanskou mistryní Jedi, která sloužila Řádu Jedi a Galaktické republice jako generál Velké armády republiky během Klonových válek.

ŽivotopisEditovat

Na sílu citlivá bothanská žena Glynn-Beti byla učena ovládání Síly v Řádu Jedi , až dosáhla hodnosti mistryně Jedi . Vzala si mladého Ulu Ulixe jako svého padawana v době, kdy začaly Klonové války a oba byli pověřeni velením ve Velké armádě republiky .

Generál Glynn-Beti byla poslána spolu s klonovými jednotkami bránit planetu Bespin od separatistické invaze. Ovšem její strategie neuspěla a tak byla nucena z boje ustoupit. Poté se okamžitě s padawanem připojila k CT-4/619 v boji o planetu Raxus Prime. Tam byl objeven hrabě Dooku, vůdce separatistů, který se snažil oládnout zařízení známé jako Force Harvester. Jediům se hraběte dopadnout nepodařilo, ale podařilo se zničit potenciální zbraň a sabotovat projekt Dark Reaper. Během bitvy se ke klonovým jednotkám připletl Boba Fett. Glynn-Beti se nepodařilo v Bobovi rozpoznat zlo a tak ho vzala na republikový křižník k ostatním sirotkům, které vezla na planetu Bespin do sirotčince. Fettovi se podařilo uprchnout a spojit síly s námezdnou lovkyní Aurrou Sing, kterou Glynn-Beti nemohla vystát.

Glynn-Beti a Boba Fett se potkali ještě jednou, a to při útoku na Mazariyanskou citadelu během bitvy o Xagobah. Během bitvy Boba  zachránil život jejího padawana Ulu Ulixe a jako poděkování mu pomohla dostat se do pevnosti, kde byl jeden z vůdců Konfederace, Wat Tambor.

VýskytEditovat

  • The Clone Wars: Decide Your Destiny: Tethan Battle Adventure
  • Boba Fett: Crossfire
  • Boba Fett: A New Threat
  • Boba Fett: Pursuit

ZdrojEditovat

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki