Fandom

Czech Star Wars Wiki

Gorax

< Gorax

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.
[+/-] [zdroj]

Gorax byl druh obrovského humanoida, obývající lesní měsíc Endor, který často lovil Ewoky.

BiologieEditovat

Gorax 3.jpg
Nebylo jisté, zda Goraxové pocházeli z Endoru. Zooložka Lyrre T'enna prosazovala teorii, že gravitační působení planety Endor na měsíc dovolovalo původním druhům vyrůst do neuvěřitelné velikosti. Jiní vědci naopak věřili, že pocházeli z planety jiného obřího druhu Phlogů. Oba druhy se pak dostaly na Endor po ztroskotání otrokářské lodě Sickly Tremor.

Goraxové byli obvykle přes šest metrů vysocí, ale byli zaznamenáni i třicetimetroví jedinci. Jejich těla byla pokryta dlouhou rozcuchanou srstí černé, hnědé nebo šedé barvy. Tvářím dominovalo tlusté obočí a spodní špičáky. Byli to všežravci, ale jejich ostré zuby naznačovaly preferenci masa. Díky špičatým uším měli ostrý sluch, citlivý na pohyb malých zvířat v podrostu. Naopak zrak měli špatný a ostré světlo jim bylo nepříjemné. Proto lovili převážně v noci.

Gorax 2.jpg

Gorax s kančími vlky

Tento druh nebyl příliš inteligentní, dokázali vyrábět a používat pouze jednoduché nástroje jako kyje, kamenné sekery a kůže místo oblečení. Komunikovali spolu bručivými zvuky. Goraxové byli samotáři, ale dokázali si ochočit kančí vlk, většinou mláďata, kterým zabili matku. Často lovili Ewoky, buď jako potravu nebo si je pro zábavu pověsili do klecí v jeskyních. Naštěstí pro Ewoky nebyli Goraxové příliš početní, odhadovalo se, že na Endoru žilo okolo dvou tuctů jedinců.

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki