Fandom

Czech Star Wars Wiki

Grappa

3 535stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Grappa byl hutt zločinec, který sídlil na planetě Genon. Výrazným znamením bylo tetování v podobě lebky, které měl Grappa na čele.

Po smrti císaře 11 PBY se zapletl do vražd a únosů členů imperiání prozatímní rady. Spolupracoval s organizací Černé slunce a mnoha nájemnými lovci.

Grappovo tetování.jpg

Grappovo tetování

BiografieEditovat

Grappa řídíl svůj nelegální byznys z paláce na planetě Genon. Zaměstnával různé pašeráky, nájemné lovce a piráty. Jedním z nich byl pirát Sol Mon, který se svou skupinou kradl vesmíné lodě a unášel jejich posádky. Ty pak používal jako živé platidlo pro skupinu zanibarských lovců. Jednu zakázku pro něj splnil Kir Kanos, v přestrojení za nájemného lovce Kenixe Kila.

Spolupracoval s organizací Černé slunce. Dodával greeské koření výměnou za klony, které ve svém zařízení pěstoval místní boss Macus Kayniph. Nechal unést radní Feenu D'Asta, kterou nahradil klonem, aby mohl zasahovat do jednání imperiální rady. Situace se zkomplikovala poté, co toto tajemství odhalila Mirith Sinn, hledající u Grappy stopu po Kiru Kanosovi. Grappa ji proto daroval Zanibarům. Když Grappa během slavnostní večeře zjistil, že mu z paláce utekl přestrojený Kanos, kterého měl po celou dobu na dosah ruky a přišel tak o imperiální odměnu za dopadení, ve vzteku zastřelil Macuse Kaynipha. Aby se zbavil svědků, nechal zabít většinu obyvatel svého paláce, naložit je na loď a zinscenovat nehodu.

Setkání Grappy a Kaynipha.jpg

Setkání Grappy a Kaynipha

Bývalá velitelka povstalců Mirith Sinn ze zanibarského zajetí unikla a vedla útok novorepublikových jednotek na Grappův palác. Osvobodila Feenu D'Asta a Grappu uvěznila v jedné z jeho cel, aby tam čekal na pomstu Černého slunce za smrt Kaynipha. Dříve se k němu však dostali Zanibarové, kterým dlužil platbu, a tak ho odvlekli s sebou. Předpokládá se, že byl obětován během zanibarských obřadů.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki