Fandom

Czech Star Wars Wiki

Guun Han Saresh

3 470stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Guun Han Saresh byl twi'lecký rytíř Jedi, který se po Velké Sithské válce účastnil Velkého lovu na terentateky.

BiografieEditovat

Guun byl příslušníkem bohaté rodiny Saresh z Taris, známé jak svou arogancí a krutostí, tak bohatstvím a politickou mocí. Mnozí z nich byli ošem velmi citliví na Sílu a stali se členy řádu Jedi. Na rozdíl od většiny Jediů nepoužíval světelný meč, měl v oblibě vzácné čepele a luky.

Guun 1.JPG

Guun během Velkého lovu.

Byl považován za jednoho z nejlepších jediských lovců, proto se účastnil Velkého lovu na terentateky na planetách Onderon, Yavin 4, Tython a Tatooine. Poté byl spolu s Duronem Qel-Dromou a Shaelou Nuur vyslán získat informace o dalších terentatecích na domovskou planetu Sith Korriban. Tam na černém trhu sháněli informace a Guun sváděl sithské studentky, kterým kradl průkazy ke vstupu do Údolí Temných pánů.

Když temná strana Síly svedla Durona a Shaelu do milostného vztahu, rozhodl se je Guun opustit a stopovat terentateka na Kashyyyk. Tam sestoupil do hlubin lesa a nalákal zvíře na návnadu. Při souboji však přišel o zbraň a kvůli nedostatku soustředění byl zabit.

O 37 let později našel jeho datapad a čelenku známou jako Circlet of Saresh Revan, když se účastnil povstání na Kashyyyku.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki