Fandom

Czech Star Wars Wiki

Háv klamu

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Háv klamu je román, který napsal James Luceno, odehrávající se méně než rok před Star Wars Epizoda I: Skrytá hrozba.

AnotaceEditovat

Galaktická Republika, pošpiněna hrabivostí a korupcí a ochromena byrokracií, se hroutí. Ve vnějších soustavách mimo hranice Republiky, kde přepravní trasy kontroluje Obchodní federace, vzrůstá napětí. Dokonce i zdánlivý klid a mír na Corusantu je narušen pokusem o atentát na nejvyššího kancléře Valoruma, který překazí Qui-Gon Jinn a jeho učeň Obi-Wan Kenobi. Svolání konference na nejvyšší úrovni za účasti představitelů Republiky, Obchodní federace a vnějších oblastí je nezbytná. V téže době se uzavírají i tajné dohody, v nichž jde o velké peníze. Stín podezření padá do nejvyšších míst, avšak největší hrozba zůstává všem skryta, s výjimkou tří představitelů Obchodní federace, kteří uzavřeli smlouvu s temným Lordem ze Sithu Darthem Sidiousem. Zatímco tato trojice si od spojenectví slibuje jen více peněz a méně starostí, Darth Sidious má dalekosáhlejší, mnohem hroznější plány.

Převzato z Databazeknih.cz

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki