Fandom

Czech Star Wars Wiki

Herian I'ngre

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Herian I'ngre byla jedna z mála Bith, kteří spojili svou kariéru s Aliancí rebelů. Herian obětovala svůj život na planetě Malrev IV, když narazila se svým X-wingem do sithského chrámu a tím ho zničila.

BiografieEditovat

Herian byla v eskadře známá svým nadšení pro hudbu a často se svým kolegou Dllrem Nepem diskutovala o různých hudebních skupinách.

Herian se k eskadře Rogue přidala po bitvě o Endor. Z hlediska jejího druhu to bylo neobvyklé, neboť Bithové byli jednak mírumilovně zaměřeni a také byli od přírody krátkozrací, což musela Herian kompenzovat nošením speciálních leteckých brýlí.

Jejím prvním úkolem byla mise na Eiattu 6. Díky zvláštním okolnostem strávila většinu bojového nasazení na zemi místo v X-wing, kde se Roguové střetli s jednotkami moffky Leonie Taviry.

Její druhé nasazení ji zavedlo na záchrannou mis na Malrev IV, kde hledali bothan křižník Starfaring. Po příletu na planetu byla eskadra napadena stíhačkami TIE řízenými domorodými Irrukiiny, které pomocí temné strany Síly ovládal bývalý imperiál Cartariun. Herian byla během boje zraněna, utrpěla poškození mozku a přisla o své brýle. Když byl zbytek jednotky obklíčen v bažinách, vzala si Herian stíhačku své kolegyně Feylis Ardele a s pomocí Dllr Nepa zaútočila na sithský chrám, do kterého narazili a obětovali své životy pro záchranu ostatních. Po smrti Herian zůstala v Síle jako duch.

VýskytEditovat

  • X-wing Rogue Squadron: The Warrior Princess
  • X-wing Rogue Squadron: Requiem for a Rogue
  • X-wing Rogue Squadron: In the Empire's Service

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki