FANDOM

Hlídkový křižník třídy Enforcer byl třídou destruktorů, které sloužily ve flotile velkomoffa Arduse Kainea.

CharakteristikaEditovat

Stejně jako Immobilizery 418 vznikly křižníky třídy Enforcer další úpravou trupu těžkého křižníku třídy Vindicator. Byly ovšem odstraněny generátory gravitačních studní Immobilizeru 418 a imperiální architekti navrhli nové uspořádání elektrického vedení. Tím dosáhli většího výkonu energetických zbraní, štítů, tažných paprsků a dokonce i motorů. Výsledkem byla velmi rychlá, obratná a zároveň silně vyzbrojená loď.

HistorieEditovat

Enforcer byl navržen inženýry společností Sienar Fleet Systems a Kuat Drive Yards, kteří pracovali pro hnutí Pentastar Alignment, ale produkován byl loděnicemi společnosti Galentro Heavy Works na planetě Jaemus. Křižníky byly stavěny na příkaz velkomoffa Arduse Kainea, který toužil po rychlém vybudování silné flotily.

Ačkoliv byly označeny jako hlídkové křižníky, sloužily v první bojové linii. Podle toho, jak se Kaineova flotila rozrůstala, byly křižníky nasazovány po dvou, čtyřech nebo šesti plavidlech.

VýskytEditovat

  • Blaze of Glory

ZdrojeEditovat