Fandom

Czech Star Wars Wiki

Hledání Jedi

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]

Hledání Jedi je první díl triologie Akademie Jedi, kterou napsal Kevin J. Anderson.

AnotaceEditovat

Zatímco válka mezi Republikou a rozptýlenými pozůstatky Impéria pokračuje a galaxie stojí na pokraji převratných změn, dvě děti začínají odhalovat své schopnosti ovládat Sílu. V této době plné zmatků i objevů se začíná odvíjet pozoruhodný nový příběh Hvězdných válek... Luke Skywalker podniká první kroky k založení akademie, ve které chce vycvičit nový řád rytířů Jedi. Han Solo a Chewbacca padnou do zajetí na planetě Kessel a jsou donuceni pracovat v bezedných hlubinách dolů na koření. Když se jim podaří uniknout, v zoufalství prchají do tajného imperiálního výzkumného střediska uprostřed shluku černých děr - a vymění tak jedno nebezpečí za jiné, mnohem hrozivější... Luke na Kesselu nachází stopu svých dvou přátel, ta ho však dovede ke strašlivé zbrani, schopné zničit celou sluneční soustavu. Je to smrtící plavidlo zvané Drtič sluncí, které vynalezl samotářský génius a které nepilotuje nikdo jiný než Han Solo...

Převzato z Databázeknih.cz

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

Žádné události

Lokace

Žádné lokace

Organizace a tituly

Žádné organizace a tituly

Inteligentní druhy

Žádné inteligentní druhy

Technika

Žádná technika

Zbraně a technologie

Žádné zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

  • Wookipedia
  • Databáze knih
  • Egmont.cz
  • Hledání Jedi

Externí odkazy Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki