Fandom

Czech Star Wars Wiki

Hoersch-Kessel Drive, Inc.

< Hoersch-Kessel Drive, Inc.

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Staré republiky.Obsah tohoto článku spadá do období vzestupu Impéria.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.
[+/-] [zdroj]

Hoersch-Kessel Drive, Inc. byla společnost vyrábějící vesmírné lodě.

HistorieEditovat

Společnost byla významým výrobcem už v období Galaktické republiky, minimálně od 4 000 PřBY. Později se stala součástí Obchodní federace, por kterou vyráběla četnou techniku, např lodě třídy Lucrehulk. 

Po porážce Obchodní federace v bitvě o Naboo byla společnost prodána duroským investorům a během Klonových válek pak klanu Nimbanelů. Spolu se společnostmi Free Dac Volunteers Engineering Corps a Gwori Revolutionary Industries vyráběla destruktory třídy Recusant a fregaty třídy Munificent, které dodávala Konfederaci nezávislých systémů. Nimbanelští vlastníci však postupně uzavřeli řadu továren a projektových kanceláří, což vedlo k odchodu mnoha návrhářů a inženýrů. Hodnota společnosti tak postupně klesala a během Galaktické občanské války mnohokrát změnila majitele.

Za Yuuzhanvongské války se firma vrátila ke svým kořenům a znovu vyráběla transportní a nákladní lodě. Přesto byla stále prodělečná a produkovala méně než 100 lodí ročně.

ProduktyEditovat

Vesmírné loděEditovat

MotoryEditovat

  • Hoersch-Kessel ion drive

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki