Fandom

Czech Star Wars Wiki

Hunter-Killer probot

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.
[+/-] [zdroj]

Hunter-Killer probot byl monstrózní variantou průzkumného droida Viper. Vyráběla ho společnost Arakyd Industries a byl používán jako samostatná hlídková sonda na důležitých imperiálních světech.

PopisEditovat

Hunter-Killer probot schema.jpg

Hunter-Killer probot - schéma

Hunter-Killer měl velmi podobný design jako droid Viper, avšak byl zvětšen do rozměrů hlavní vesmírné lodi. Byl vybaven projektorem tažných paprsků a několika hangáry, kam byly umisťovány zadržené vesmírné lodě. Posádky lodí pak byly drženy tak dlouho, dokud je nepřevzal imperiální důstojník.

HistorieEditovat

Po úspěchu průzkumných droidů Viper, které nalezly povstaleckou základnu na Hothu, společnost Arakyd Industries zariskovala, a zkonstruovala větší, 150 metrovou variantu sondy. U Impéria se sonda těšila oblibě a byla používána ke skenování vesmírných lodí a odhalování a zajímání pašeráckých a povstaleckých lodí. Množství probotů sloužilo na Palpatinově sídelním světě Byss. Jedna ze sond, označená Judgement 12-X7, odhalila Millennium Falcon, ukrytý v Lo Khanově pašerácké lodi Hyperspace Marauder, když se roku 10 PBY pokoušeli dostat na Byss.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki