Fandom

Czech Star Wars Wiki

Hyperspace Marauder

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Hyperspace Marauder byla upravená transportní loď třídy Xiytiar, kterou používal Lo Khan jako svou osobní pašeráckou loď. Létal na ní spolu se svým partnerem Luwingem.

PopisEditovat

Než Lo Khan vylepšil lodní štíty a pancéřování, cestoval pouze po bezpečných a rušných hyperprostorových trasách. Na obranu proti útočníkům používal speciální komunikační systém, kterým dokázal ovládnout řídící počítač protivníkovy lodi a vyřadit z provozu jakoukoliv její část. Po vypnutí podpory života tak mohl v klidu nepřátelskou loď vyrabovat, případně vyřadit její hyperpohon a nechat ji celé týdny cestovat podsvětelnou rychlostí, aby si její majitelé příště rozmysleli zkřížit cestu Lo Khanovi.

HistorieEditovat

Když Lo Khan začal po císařově vzkříšení dovážel zboží na Byss, vyzbrojil svou loď párem laserových děl 700 Penetrator.

Když roku 10 PBY pomohli Shug Ninx a Salla Zend princezně Leie a Hanovi Solo vniknout do císařovy citadely na Byssu, ukryli Millennium Falcon v nákladním prostoru Hyperspace Marauderu svého přítele Lo Khana. Tam ji však objevila imperiální sonda Hunter-Killer probot Judgement 12-X7. Hlídkový droid ve snaze zajmout Falcona Khanovu loď silně poškodil.

Později se pašeráci do protiimperiálního odboje zapojili ještě jednou, když se spojily posádky lodí Hyperpace Marauder, Starhook Ten a Bespin Bandit, aby evakuovaly povstalecké jednotky po neúspěšném útoku na císařovu citadelu. Poté zamířily na Nový Alderaan, kde po svém včasném příletu pomohly odrazit imperiální útok na novorepublikovou základnu a převezly povstalce na novou základnu ve vesmírném městě na Nespisu VIII.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki