Fandom

Czech Star Wars Wiki

Ikrit

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období vzestupu Impéria.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.

[+/-] [zdroj]
"Mohli byste namítnout, že nejsem válečník, a já bych s vámi musel souhlasit. Je to už dávno, co jsem třímal světelný meč, a raději bych se bez něj obešel i tehdy. Tuto bitvu však nerozhodnou světelné meče ani žádné jiné zbraně."
―Ikrit[zdroj]

Ikrit byl kushibanský muž, který byl cvičen Yodou a později se stal mistrem Jedi. Během svého působení v řádu objevil na Yavinu 4 massassijský chrám, ve kterém byly ukryty duše massassijských dětí. Poté, co je nedokázal vysvobodit, dobrovolně odešel do exilu, aby ve chrámu čekal na toho, kdo duše dětí osvobodí. Tím se vyhnul všem událostím na dalších 400 let, včetně Klonových válek a Velké jedijské čistky.

Po svém velice dlouhém čekání se setkal s Anakinem Solem, který si původně myslel, že Ikrit je domácí mazlíček. Když mu Ikrit vysvětlil, kdo je, on, Anakin a Tahiri Veila společně osvobodily duše massassijských dětí. Ikrit se poté vrátil k řádu Jedi a zůstával na praxeu. Doprovázel Anakina a Tahiri na jejich dobrobružstvích, až do yuuzhanvongské války, kde se po příletu Mírové brigády na planetu obětoval, aby dvojice mohla utéct.

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki