Fandom

Czech Star Wars Wiki

Ilco Munica

3 470stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku je považován za kanonický
[+/-] [zdroj]

Ilco Munica byl abednedský muž, člen Církve Síly, který žil v osadě Tuanul na planetě Jakku. Zahynul při útoku Prvního řádu na osadu.

ŽivotopisEditovat

V roce 34 PBY žil llco Munica v zapadlé osadě Tuanul na pouštní planetě Jakku. Stejně jako ostatní obyvatelé osady byl Ilco členem Církve Síly, náboženské skupiny osob, kteří uctívali Sílu, přestože ji nedokázali ovládat.

Ilco Munica Tuanul.jpg

Ilco v zajetí

Ilco se stal obětí útoku na Tuanul, který provedli stormtroopeři Prvního řádu, vedení Kylem Renem, s cílem zajmout Lora San Tekka. Přestože se vesničané pokoušeli stormtrooperům vzdorovat, byli rychle obklíčeni, odzbrojeni a shromážděni na prostranství uprostřed osady. Poté přihlíželi, jak Kylo Ren popravil Lora San Tekku a zajal pilota Odboje Poa Damerona. Nakonec stormtroopeři pod velením kapitánky Phasmy všechny vesničany postříleli.

Osobnost a vzhledEditovat

Když Ilco žil v osadě Tuanul, nosil zelený poutnický háv a hnědé, izolované boty. Podobně jako ostatní členové Církve Síly odmítal komfort a luxusní zboží. Většinu svého majetku, stejně jako svou zbraň, si vyrobil sám..

Ze zákulisíEditovat

Ilco Munica je postava vytvořená pro film Star Wars Epizoda VII: Síla se probouzí. Její jméno bylo poprvé odhaleno v knize Star Wars: Síla se probouzí: Obrazový slovník, sepsané Pablem Hidalgem.

Podobně jako ostatní jména abednedských postav uvedených v Obrazovém slovníku a pojmenovaných P. Hidalgem je jméno Ilca Munica odkazem na jednu z písní skupiny Beastie Boys, kterou má rád režisér filmu J. J. Abrams. Ilco Munica je odkazem na píseň Ill Communication.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki