Fandom

Czech Star Wars Wiki

Imperiální komando: 501. legie

3 473stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Imperiální komando: 501. legie je román, který napsala Karen Traviss. Je součástí série Republikové komando.

Anotace Editovat

Klonové války skončily, ale pro ty, kdo mají důvod prchat před novým Galaktickým impériem, boj o život teprve začal…

Jediové byli zdecimování velkou čistkou a Republika padla. Bývalí členové republikových komand, nejlepších speciálních jednotek v celé galaxii, klonovaných z Janga Fetta – se najednou ocitnou na opačné straně a v nové zbroji. Někteří se rozhodnou dezertovat a uprchnou na Mandalore, kde skupina žoldnéřů, odpadlických klonovaných vojáků a bývalého Jedie pod vedením Kala Skiraty vytváří hnutí odporu proti imperiální moci. Jiní, včetně mužů z jednotek Delta a Omega, nyní slouží v imperiálních komandech 501. legie, jež je přímo podřízena Darthu Vaderovi a pronásleduje uprchlé Jedie a dezertéry. Pro Darmana, jenž se musí vyrovnat se ztrátou své jediské ženy a odloučením od malého synka, jde o mučivou zkoušku věrnosti. Není jediný, kdo musí prověřit do krajnosti pevnost bratrských vazeb a přehodnotit hluboko zakořeněné představy. V divokých nových pořádcích však nezbývá nic jiného než odsunout stranou staré spory a spojit se proti mnohem větší hrozbě.

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki