Fandom

Czech Star Wars Wiki

Interceptor TIE/IN

< Interceptor TIE/IN

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.

TIE Interceptor je výsledkem aplikace vylepšení vyvinutých pro TIE Advanced X-1 Prototype Darth Vadera. Je rychlejší, obratnější, a mnohem nebezpečnější než obyčejné TIE Fightery. Interceptor má s Fighterem shodný kokpit, druh motorů a upevnění solárních panelů, samotné solární panely však byly prodlouženy a vytvarovány tak, aby poskytovaly více energie bez omezení výhledu pilota. Tak loď také získala menší profil, což ji činí mnohem hůře zasažitelnou. Oproti Fighteru má také silnější motory, díky kterým dosahuje téměř rychlosti A-wingu. Interceptor je nejlepším strojem pro souboje mezi stíhačkami. Výzbroj zahrnuje čtyři lasery, umístěné na špičce čepelovitých křídel. Stejně jako jiné běžné TIE také Interceptor má slabý pancíř a nemá žádné štíty. Jeho piloti musí spoléhat na manévrovací schopnosti svých strojů a na početní převahu. Tyto stroje bylo možno vidět téměř při zničení druhé Hvězdy smrti.

TIE interceptor.jpg

V síti Wikia

Náhodná Wiki