FANDOM

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.
[+/-] [zdroj]
"Moje sestra vždycky chtěly pro všechny to nejlepší. Přijetí do eskadry pro ni znamenalo, že mohla bojovat proti zlu páchanému na druhých a tím jim zlepšit. Její příklad beru jako závazek."
―Inyri o svém v stupu do eskadry Rogue[zdroj]
Inyri Forge byla lidská žena z Kessel. Stejně jako její starší sestra Lujayne se Inyri připojila k eskadře Rogue, krátce po osvobození Coruscant.

ŽivotopisEditovat

Inyri se narodila na Kesselu Mydě a Kassarovi Forgeovým, kteří dobrovolně žili na Kesselu a pomáhali lidem, jenž strávily nějaký čas v dole, se začleněním do společnosti. Inyri měla několik bratrů a sester, kteří žili spolu s ní na Kesselu až do roku 6.5 PBY. V té době se Inyri stala milenkou Zekka Thynea, zatímco její starší sestra Lujayne se připojila k eskadře Rogue.[1] [3]

Při plánování obsazení Coruscantu se Nová republika rozhodla, že z Kesselu vyzvedne nějaké zločince z Černého slunce a odvezou je na planetu, aby rozptylovali pozornost Ysanne Isard. Jedním z těchoto propuštěných vězňů byl i Thyne. Přestože jí rebelové nabídli, že může zůstat na Kessel, ona se rozhodla odletět spolu se svým milencem na Coruscant. Na planetě se po několika týdnech znovu setkala s eskadrou Rogue, kteří měli na starost Kesselskou misi. V průběhu jejich tajné mise, do níž byla zapojena i ona, přehodnotila své hodnoty a krátce před osvobozením Coruscantu Thynea zastřelila, když celou skupinu zradil a ji nechal napospas imperiálním jednotkám, před kterými ji museli zachránit Rogueové. Při závěrečné bitvě letěla jako jeden z Rogueů a neoficiálně se tím připojila k eskadře.[1]

Za scénouEditovat

V románu X-wing: Bactová válka jsou Inyriny oči mylně uvedeny jako modré.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 1,9 X-wing: Wedgův gambit
  2. 2,0 2,1 Temný příliv I: Útok
  3. X-wing: Eskadra Rogue
V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki