Fandom

Czech Star Wars Wiki

Inyri Forge

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.
[+/-] [zdroj]
"Moje sestra vždycky chtěly pro všechny to nejlepší. Přijetí do eskadry pro ni znamenalo, že mohla bojovat proti zlu páchanému na druhých a tím jim zlepšit. Její příklad beru jako závazek."
―Inyri o svém v stupu do eskadry Rogue[zdroj]
Inyri Forge byla lidská žena z Kessel. Stejně jako její starší sestra Lujayne se Inyri připojila k eskadře Rogue, krátce po osvobození Coruscant.

ŽivotopisEditovat

Inyri se narodila na Kesselu Mydě a Kassarovi Forgeovým, kteří dobrovolně žili na Kesselu a pomáhali lidem, jenž strávily nějaký čas v dole, se začleněním do společnosti. Inyri měla několik bratrů a sester, kteří žili spolu s ní na Kesselu až do roku 6.5 PBY. V té době se Inyri stala milenkou Zekka Thynea, zatímco její starší sestra Lujayne se připojila k eskadře Rogue.[1] [3]

Při plánování obsazení Coruscantu se Nová republika rozhodla, že z Kesselu vyzvedne nějaké zločince z Černého slunce a odvezou je na planetu, aby rozptylovali pozornost Ysanne Isard. Jedním z těchoto propuštěných vězňů byl i Thyne. Přestože jí rebelové nabídli, že může zůstat na Kessel, ona se rozhodla odletět spolu se svým milencem na Coruscant. Na planetě se po několika týdnech znovu setkala s eskadrou Rogue, kteří měli na starost Kesselskou misi. V průběhu jejich tajné mise, do níž byla zapojena i ona, přehodnotila své hodnoty a krátce před osvobozením Coruscantu Thynea zastřelila, když celou skupinu zradil a ji nechal napospas imperiálním jednotkám, před kterými ji museli zachránit Rogueové. Při závěrečné bitvě letěla jako jeden z Rogueů a neoficiálně se tím připojila k eskadře.[1]

Za scénouEditovat

V románu X-wing: Bactová válka jsou Inyriny oči mylně uvedeny jako modré.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 1,9 X-wing: Wedgův gambit
  2. 2,0 2,1 Temný příliv I: Útok
  3. X-wing: Eskadra Rogue
V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki